Castlevania 2: Simon’s Quest skriptit

Skriptit, kirjoitukset, tekstit, vihjeet… Näillä pelin sisäisillä vihjeillä on monta nimeä. Nämä skriptit ovat kunnon vihjeitä suurimmaksi osaksi, jotka olisivat kovin hyödyllisiä ilman näitä läpipelausohjeita. Nämä näkyvät pelissä punaisina teksteinä kiven sisässä. 

Paikka

Vihje Selitys
Verosin kylä Selvitä polku Berkeleyn kartanossa Valkoisen kristallin kanssa Valkoisella kristallilla saat näkymättömän laatan esiin Berkeleyn kartanossa
Berkeleyn kartano Tammivaarna paljastaa pahuuden symbolin kun isket sitä Tammivaarnalla voit avata kartanoissa olevan mysteerisen pallon
Berkeleyn kartano Tuhoa kirous ja sinä tulet hallitsemaan Brahmin kartanoa
Berkeleyn kartano Liekki välkkyy Sormuksen sisällä Vihje liittyy Sormukseen, jonka tarkoitusta ei tiedetä kuten ei vihjeenkään.
Verosin metsä Polvistu järvellä Sinisen kristallin kanssa täydentääksesi maailman Pystyt haihduttamaan veden järvestä Sinisen kristallin avulla
Aljiban kylä Vanha mustalainen pitää Timanttia hallussaan Deborahin kallion edessä Deborahin kallion edessä on vanhus joka antaa sinulle Timantin
Roverin kartano Valkosipuli hautausmaalla kutsuu muukalaisen Vanhus ilmestyy hautausmaalla, kun pudotat maahan valkosipulin
Roverin kartano Tuhoa kirous Draculan sydämen kanssa
Brahmin kartano Laita Laakerinlehdet Silkkipussiin antaaksesi niille elämää Silkkipussissa voit kuljettaa enemmän Laakerinlehtiä
Brahmin kartano Odota sielua Deborahin kalliolla Punaisen kristallin kanssa Punainen kristalli pystyy kutsumaan pyörremyrskyn Jamin erämaassa
Deborahin kallio Draculan kynsi saattaa ratkaista pahuuden mysteerin Kynnen avulla voit paljastaa vihjeitä ruoskan kanssa
Bodelyn kartano Kirous on tappanut laakeripuun Missä on laakeripuu?
Pirun oja Draculan paha tikari sumentaa Camillan näyn Vihje on kryptinen mutta tarkoittaa sitä, että Hopeatikari löytyy Camillan hautausmaalta piilotettuna