Sword Master glitchit

Sininen ritari

Tämä on turha, mutta hienon näköinen glitchi. Ota Mahdin viittaa päälle ja ota se pois ja paina Starttia. Joskus ritari muuttuu siniseksi tauon ajaksi.

Sininen vihollinen

Ota Mahdin viitta päälle ja varmista että sinulla on runsaasti terveyttä jäljellä. Osu sitten viholliseen ja pysäytä peli. Jos onnistuit ajoituksesa, vihollinen muuttuu siniseksi siksi aikaa kun olet pysäytystilassa. Toimii myös lähettämällä taikoja ja pysäyttämällä peli oikeaan aikaan.

Sininen esine

Kun olet voittanut päävihollisen, joka pudottaa taian, vaihda Mahdin viitta päälle ja vihollisen pudottama taika muuttuu siniseksi.

Pimeä, tyhjä huone

Kun olet pelannut itsesi Vishokin huoneeseen, niin järjestä Vishokille 1hp jäljelle. Järjestä myös itsellesi myös 1hp. Tuhoa Vishok ja yritä osua tulipalloon, jonka hän sinkoaa kädestään. Näin te molemmat kuolette ja pääset/joudut kuolemaruutuun. Valitse yes ja tulet uudestaan Vishokin huoneeseen. Nyt huone on tyhjä ja voit hyppiä siellä vapaasti muutaman sekunnin kunnes loppuanimaatio alkaa.

Barbaarin kirves

Tyrmässä järjestä itsesi katolle glitchin avulla ja mene Barbaarin taisteluun. Kun olet päässyt Barbaarin taakse, hyppää alas ja hakkaa hänet kokonaan vasempaan reunaan. Odota kunnes hän heittää kirvestä ja yht’äkkiä se meneekin Barbaarin läpi, syöksyy oikeaan reunaan ja lentää taas Barbaarin käteen.

Tuli-tietäjän voittaminen yhdellä iskulla

Mene Tuli-Tietäjän huoneeseen, kuole siellä ja valitse yes kuolemavalikossa. Juuri ennen kuin Tuli-tietäjä tulee huoneeseen, hyppää taaksepäin ja osut häneen. Näin voitat Tuli-tietäjän yhdellä iskulla.

Tuli-tietäjä ”kuolee” mukanasi

Joskus Tuli-tietäjä ”kuolee” mukanasi eli hänen ruuminsa näyttää vihreältä kuin kuolevalla ritarilla.

Taika ja vihollinen

Kun otat Mahdin viitan päälle ja alat latamaan taikaa, jotkut viholliset pysähtyvät iskuetäisyydelle sinusta ja pysyvät paikallaan hakkaillen sinuun osumatta. Kun laukaiset taian, vihollinen ryntää taas tavalliseen tyyliin hyökkäämään. Lisäksi vihollisiin ilmestyy reikä, joka on samalla korkeudella kuin kätesi. Näitä glitchin alaisia vihollisia ovat: Luurangot, Siniset ritarit, Viikatemies, Aamutähti ja Vishok.

Varjoritari

Kun siirryt Mahdin viitasta ritariksi, ala lyömään TAUKOAMATTA ja muutut varjoritariksi niin kauan kuin lyöt ilmaa/vihollista.
Tähän kannattaa käyttää Turbo B-näppäintä jos löytyy. Varjoritarina voit liikkua vain hyppien.

Varjoesine

Sama kuin Sinisen esineen glitchi, paitsi että taikaesineistä tulee ”varjoja”.

Aamutähti x4

Joskus Aamutähti voi jakautua neljään osaan lyhyeksi ajaksi.

Monta taikaa samanaikaisesti

Mene Tuli-tietäjän tai Vishokin huoneeseen. Kun huoneet välkkyvät ja ”pysähtyvät” iske taikoja ja ne pysähtyvät ilmaan. Vihollisen tullessa huoneeseen taiat lähtevät eteenpäin. Voit myös ottaa taian latauksen päälle, hyppiä ja käsien välissä oleva virtaus pysähtyy ilmaan.

Katolle

Mene Tyrmään ja etsi kohta, jossa on keihäs ja katosta tippuva tiilenpala. Hyppää tiiltä päin ja saatat joutua seinään kiinni. Seinästä voit hypätä katolle ja hyppiä katolla koko maan läpi. Pääset katolta pois, kun pysyt paikallasi.

Seinän sisään

Monissa maissa on mahdollista hypätä ennen kuilua olevan maan sisään.

Pahan silmä

Kun silmää hakkaa tarpeeksi Sheridonin kylässä, se muuttuu oudoksi möykyksi. Kun hakkaat lisää, se jää paikalleen leijumaan outona möykkynä. Hakkaa lisää ja se muuttuu takaisin silmäksi. Kun viet silmän Sinisen ritarin taisteluun, lopeta hakkaaminen, ritari kääntyy silmän suuntaan ja pääset Sinisen ritarin selän taakse.

Musiikkia!

Katso alkunäytöstä jonkin aikaa, paina starttia ja saat alkunäytöksen musiikkia vähäksi aikaa peliin.

Vaihda demoa

Tee 8:en maan koodi ja kuole game overiin. Peli menee takaisin aloitusruutuun. Nyt alkunäytöksen jälkeinen demo näyttää 8:en maan samoilla liikkeillä kuin ennenkin.